نوشته شده توسط : safa
پاورپوینت پروژه برداشت از بنای تاریخی مقبره سید غلامرسول چابهار

تاریخ ایجاد 21/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 85 اسلاید   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 2868 kb  تعدادمشاهده  5  


پاورپوینت بررسی مقبره سید غلامرسول
 
فهرست مطالب
 
ساختمان طبیعی فلات ایران
 
فتح بلوچستان توسط لشکر اسلام
 
جفرافیا ی طبیعی وویژگی های جوی استان
 
تحلیل عوامل جوی در شهرستان چابهار
 
موقعیت جغرافیایی
 
تاریخچه مقبره سید غلامرسول
 
کالبد بنا مقبره سید غلامرسول
 
سایت پلان
 
موقعیت بنا در بافت شهری
 
پرسپکتیو داخلی و خارجی بنا
 
– مقاطع ، برش ها و نماهای بنا
 
پلان مثلث بندی
 
نما و پلان قبرهای صندوقه ای
 
تصاویری از قبل و بعد مرمت مقبره سید غلامرسول
 
شناخت بنا (گنبد خانه –قبرستان –مسجد یا نمازخانه)
 
سرایداری مقبره سید غلامرسول
 
   چابهار يا چاه بهار بندر معروف روزگار ما در ساحل مكران و بر كناره درياي عمان قرار دارد. اين بندر در گذشته داراي موقعيت خوب نظامي و تجاري و بطور كلي يكي از مناطق سوق الحيشي ايران محسوب ميشده است و زماني كه شهر تبس كه در 9 كيلومتري آن قرار دارد و داراي قلعه و برج و آثار قديمي با ارزشي نيز ميباشد از رونق افتاد اين شهر بندري داراي رونق و اعتباري گشت. اما امروز درين بندر كوچك كه نوز فانوس درياي‌اش بر كناره خليج عمان بچشم ميخورد به دليل نوسازي تا حدودي شسكل اصيل يك بندر قديمي را از دست داده‌است.
 
مردم چاه بهار مخلوطي از نژادهاي مختلف هستند و در ميان آنها بلوچ‌هاي شيعه و سني ،‌پاكستاني،‌هندي، سبك،‌آفريقايي، و سيا‌هايي زنگي كه در زمان گذشته چون برده‌ها خريد و فروش ميشده است امروز خود استقلال يافته‌اند و حتي در كارهاي اداري و اقتصادي نيز شركت مي جويند.
 
بندر چاه بهار با جوديكه در دورترين نقطه از خاك ايران و بر لب درياي عمان واقع شده با اين حال از تمدن ئو فرهنگ پيشين باز نمانده است و تا حدودي بمانسبت همسايگي با شهر باستاني تيس و همينطور موقعيت خاص خود از فرهنگ‌هاتي متفاوت بهره برجستنه است و در نماهاي عمومي شهر مي توان هنوز بقاياي تمدن بومي منطقه را باز يافت.
 
در سالهاي اخير كه جنوب ايران مورد توجه خاص واقع شده اين بندر و بندر كنارگ كه در نقطه مقابل چاه بهار در قسمتي ديگر از خليج فارس قرار گرفته است ميرود تا با دگرگوني‌هاي زمان برخوردارهاي جالبيرا داشته باشد و يا پياده شدن طرحهاي مناسب و مهمي كه بر چهاربهار خواهد گذشت رو نقش پيش از افزوني خواهد يافت.
 
اما در چاه بهار بمناسب تفاوت در نژاد كه مردم آنرا فراگير شده است در مذهب نيز به چند گونه برميخوريم كه عده‌اي از آنان بلوچ شيعه و برخي بلئچ سني و تعدادي هنديان و پاكستان مسلمانند و سهم افريقائي‌ها در اين منطقه نيز در نظر گرفته شده و داراي استقلال مذهبي نيز مي باشند.
 
بدين جهت چنانچ بنيي مذهبي يافته شود بدنبالش نام يكي از طوايف خواهد آمد مثلا مسجد بلوچ‌ها،‌و غيره، اما يك بناي ارزش كه همگي در مراقبت و حتي زيارتش مشترك مي باشند بناي امامزاده سيد غلامرسول است كه به مناسبت خاصي معلوم گرديد مورد توجه همة مردم چاه بهار مي باشد كه بعد اين مناسبت را اشاره خواهيم كرد. امازاده كوچك ديگري نيز بنام خضر در 6 كيلومتري خليج عمان در مسير بندر چاه بهار قرار گرفته اسيت كه البته بنظر ميايد بعضي از كشتي‌هايي كه در اين بندرگاه شبانگاه لنگر مي اندخته‌اند در محل اطاقهاي اطراف اين امازاده كوچك شبي را بسر ميآورده‌اند و شايد اين بناي كوچك را در گذشته بخاطر نشانه اين محل تجمع شبانه ساخته باشند بهر حال چندان جذابيتي از نظر فرم و محتوي در آن مشادهد نمي شود ولي مي توان اذعان كرد كه در سايه ديوار اطاقهاي اطرافش مدتي نشست و بر مرداب و خليج عمان خيره گشت و حتي عبور كشتي‌هاي و قايق‌هاي كرجي را در دور دست و رقص و پريدن ماهي را در چند متري خويش يافت و نيز شناوري لاك پشت‌هاي عظيمي را كه به تناسب يك انسان بر روي آب مي خزند و اينها در سايه ديوار اطاقها ديدني است و امامزاده خضر تنها نشانه‌اي براي راه‌يابي به ساحل در آن محل پراز شن و ماسه مفهوم ديگري ندارد.
امامزاده سيد غلامرسول:
 
چاه بهار شهركي است و كوچه‌هايش قديمي است و كمتر در آن ماشين رخنه كرده است و با اين احوال در برخي از كوچه‌هايش مي توان رنگي از اصلت را يافت همچون كوچه مسجد بلوچ‌ها و نيز محله امامزاده و بقيه را سياه چادرها و خانه‌هاي تو در تو و مخروبه نشان ميدهد.
 
در يكي از كوچه‌هاي قديمي چاه بهار بناي عظيم چشم‌ها را بخود ميكشد و پنداري در اين بندر از ياس را يافته باشي با رنگ و بوي قدمت چند ساله. بديدارش ميرويم تا نكات ظريف و اصيلش را بيابيم. بناي سيد غلامرسول در حاشيه ضلع شرقي چاه بهار با ارتفاعي و گنبدي بلند قرار گرفته است كه حدود 600 الي 700 سال از قدمتش سپري شده است.
 
ورودي امامزاده در سمت راست بنا واقع گرديده و پيرامون بنا را صحن حياط فرا گرفته است، ،‌در محوطه حياط مقابل امامزاده صفه‌ايست با ارتفاع 1 متر كه چهار پله سطح حياط را بر بالاي آن متصل ميسازد كه اندودي از كاهگل نماي آن را در بردارد و بر وري صفه مقبره‌ايست. قسمت غربي صفه امامزاده واقع شده است كه داراي يك پيشخوان مسقف با تنيرهاي چوبي و حصيري و چند ستون چوبي است كه با 5 پله به سطح حياط ميرسد.
 
پيشوان چندان قدمتي ندارد و فرم آن نشانگر الحاقي بودن آن بعد از مدت زماني به امازاده بوده است در ورودي اصلي امازاده در ميانه و ضلع غربي پيش خوان است، ملحقات پيش خوان شامل طاقچه‌هاي كم عمق با تزئين گچ مي باشند كه در فرم دالبر پشت سر هم بالاي طاقچه‌ها را زينت داده‌اند و سپس نوعي قوس جناغي بر بالاي تزئينات گچي تعبيه شده است. بر روي دو ديوار جنبي ورودي مي توان آثار تزئينات هندسي ئو از جمله ستاره‌هاي هشت گونه را يافت كه تا بالا ادامه يافت و در زير اينها دو جا شمعي كوچك و ظريفي تعبيه شده است. در ورودي امامزاده اندكي بداخل فرو نشسته و عمقي را شامل شده است كه در عمق سردردي با سقف جناقي زده شده استو بر پيشاني ورودي مي توان تزئينات نقاشي الوان با طرحهاي نقوش ستاره‌اي و مشبك را ملاحظه نمود.
   
   
 
از ظواهر امر چنين برميآيد كه نماي دور تا دور و داخل امامزاده داراي نقاشي‌هاي جالبي بوده است و فرم پلان نيز نشانگر اينست كه در طو.ل عهد صفوي تغيير و تحولي در چهار چوب اوليه بنا انجام شده استو چند لايه گچي ب انقاشي‌هاي ديواري فضاي داخل امامزاده اين مسئله را روشن ميسازد.
 
پلان بنا بصورت چهار طاق مربعي است كه به صورت هشت ضلعي و سپس بدايره تبديل شده است و گنبد بر روي آن قرار گرفته است كه از بيرون در راس نقش ستاره گسترده‌اي نقش يافته‌است. ساقه گنبد استوانه است و طرحي از چند ستاره در داخل هم بر گنبد از درون نقش شده است و حكايت از دو پوشه بودن گنبد مي نمايد سقف گنبدي از داخل با گچ سفيد شده و نقاشي‌ها بر روي گچ‌سفيد است. دوره زير گنبد نيز داراي نواري از تزئينات نواري و هندسي و گياهي است كه با رنگهاي زرد و قرمز و آبي بصورت گل و گياه و ستاره ديده يم شود. گنبد با قرار داده شدن ترمبه‌هاي بر روي هشت ضلعي و گوشواره‌هايي كه در فواصل اضلاع و ترمبه‌ها زده شده است پايه گرفته و تزئينات جالب نقاشي و طراحي قرنيس در داخل ترمبه‌ها كه هر كدام داراي طاقي جناقي است جالب توجه است سطح روي گوشواره‌ها را با نقاشي تزئين كرده‌اند كه در كادرهاي لوزي شكل، گل‌هاي ستاره‌اي شكل را طرح كرده‌اند و با رنگهاي زرد و قرمز و نارنجي و كرم تظاهر يافته‌اند.
       
 
تزئينات و نقوش زيباي گوشه سازي زير گنبد
   
 
در كنار ترمبه‌ها بر بالاي چهار طاقي بنا چهاتر نور گير با پنجره مشبك قرار گرفته است كه قسمتي از ور داخل مقبرذه را تامين مي نمايد. آنچه كه بيشتر مورد توجه است طرحهاي ستاره‌اي شكل است كه بمقادير زيادي يافت ميشود. مي دانيم كه مهر يا ميترا بعنوان خداي خورشيد مورد توجه بوده و در ميان هنديان و ايرانيان باستان نيز مورد تقدس قرار داشته است و استفاده از طرح خورشيد همراه با نقاشي روي گچ و قالب گيري طرح خورشيد بر بام گنبد نيز مي تواند دليلي بر اين ادعا باشد كه بنا يكم بناي كاملا ايراني با اسلوب و طذحهاي خاص ايراني است بخصوص كه تا حدودي از معماري سلجوقي نيز الهام جسته است و كليه نقاشي‌ها و منضمات داخل بنا از دوره صفوي ببعد است. در بالاي طاقچه‌ها و طاق‌نما نيز طرحهاي هندسي بچشم ميخورد كه بي شباهت به طرحهاي ستاره‌اي نيست.
 
ورودي امازاده از ضلع شرقي است، محراب آن در سمت جنوب و در ضلع غربي طاق نمايي با تزئسينات مقرنس‌ها است كه در داخلش با گچ كلمات لا الله الا الله،‌يا محمد ، يا علي و غيره را بر روي نقش گلها طرح اندازي كرده‌اند.
 
دور نماي ضلع شمالي روبروي محراب نيز طاقنماهايي است كه با تزئينات مقرنس‌ها كه نذرگاه امامزاده است و محل روشن كردن شمع.
 
مقبره در ميانه بنا واقع شده است و بر رويش صندوقچه‌اي و بر فرازش حجله چوبين با تزئيانت هندسي و زينت هاي بلوچي كه روشنگر روايت عروسي سيد نا محمد است كه بر اين نخيل دخيل همي بندند و نذرشان ادا مايند.
 
در محوطه پيرون امامزاده در سمت شرقي مخحل قبرستان است كه از ديرباز مرگانشان را در آنجا دفن ميكرده‌اند. در نماي بيروني امامزاده در چهار گوشه چهر مناره كوتاه است و نيمدايره هاي پي هم فاصله بين چهار منار را پر كرده كه گچي مي باشدئ و رنگ سفيد آن در ميان انبوه خانه‌هاي گلين چشم را خيره ميسازد و هم چون درخت گل ياسي در كوير و سن و ماسه بر تارك بندر چاه بهار بگونه‌اي استوار باقي و هر سال هزاران زائر را به جانب خويش ميكاند كه بازگو كنده حكايت ايمان و اعتقاد مردم به مرجع و ملجائي است. « سيد غلامرسول» كيست زايران را بطرف خود جذب مي كند؟ روايتي است گفتني و شنيدني:
 
درباره سيد غلامرسول و امامزاده او روايات زيادي در افواه عمومي مردم چاه بهار جريان دارد كه معروف ترين آن مربوط به عروسي اوست. سيد لامرسول مرد صالح شيعي مذهبي بوده است و امامزاده بنام زيارتگاه سيد نا محمد معروف است كه مرد توجه هنديان شيعه نيز مي باد و حتي اين توجه در معماري بنا نيز تاثير داشته است.
 
روايت اينست كه شخص مذكور از هندوستان به ايران عزيمت نموده و تصميم داشته كه در چاه هار زني اختيار كند اما در شب عروسي دچار كسالت شديدي ميگردد و رد بستر مرگ مي افتد از آنجا كه مور دتوجه اطرافيان بوده و بي شك بر مرگ او داغدار ميشده‌اند وي وصيت مي نمايد كه بعد از مرگش هيچكس عزاداري نكند بلكه مدت 10 شبانه روز بر سر قبر من شادي نمايند تا روحم شاد گردد و اين مراسم هر سال از 15 ذاي القعده تا ده روز ادامه مي يابد.
 
در اين چشن و پايكوبي از روستاها و دهات اطراف
   
       
نقوش داخلي گنبد
   
ورودي و نقوش تزئيني آن
   
نمائي ديگر از تزئينات گوشه سازي زير گنبد
   
 
و هيمنطور مردم چاه بهار شركت مي چويند كه « در بالا اشاره شد در يك امر تشريك مساعي دارند و آن اي چشن و سرور در امامزاده است».
 
بويمان آفريقائي كه پس از سالها و زندگي در چاه بهار خود بومي چاه بهار شده‌اند صبح روز اول و دوم به محوطه حياط امامزاده ميايند و بخصوص زنان نسبت به پاكيزگي صحن حياط و داخل حرم و پيشخوان مشغول ميشوند و مردها نيز بالباسهاي پاكيزه به فراهم آوردن بساط چشن مي پردازند و آفتاب كه در آسمان گسترده ميشود ساز و دهل مي نوازند،‌قوالان پاكستاني، رقصندگان، رقصندگان هندي،‌آواز خاون سياه و مهمان نوازان بلوچ بهر طريق بر اين شادي خدمت ميكنند و در نوبت‌هاي سه گانه صبح و عصر و شامگاه بمدت 10 روز بساط شادي را ميگسترانند. و براستي كه اجتماعي با رنگهاي مختلف بسيار جاب و ديدني است.
 
در حول و حوش چنين مجالسي زنان ميسلمان هندي و پاكستاني كه بهمراه مردانش از روستا و دهات اطراف نيز به امامزاده ميآيند وظايفي بر عهده دارند عده‌اي از آنان كه داراي سن بيشتري بوده و مقرب درگه‌اند بداخل امامزاده ميروند تا شفاي دردمندان و نيات ديگران را بخواهند و در حاليكه مردان در محوطه پيشخوان امامزاده و صفه بيبروني داخل حياط به ساز ودهل مشغولند و چند زن چوان نيز در حالت رقصيدن مي باشند آن زنان مسين در داخل حرم خود را مي آلايند و با بستن دخيل و خواندن دعا شفاي خود و ديگران را ميخواهند و اينطور كه شايه است در عرض اين ده روز شفاي خويش گرفته‌اند و با پايان گرفتن غروب روز دهم باروبنديل خود را مي بندند و عازم روستاي خويش ميشوند تا سال ديگر و بار ديگر در جشن عروسي سيد غلامرسول شركت جويند و شايد در سواحل درياي عمان هنوز هم رنگ و بوي اصالت نوعي سنت و آئين قديمي تداوم بايد و نسل بعد از نسل به پويش و گويبش و باز نمايي اين ميراث با رازش همتي شود و همگان در حفظ چنين سنت‌هائي كوشا باشيم.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود پاورپوینت بررسی , امام زاده غلام رسول چابهار ,بنای تاریخی تاریخی, امام زاده غلام رسول چابهار, نقشه, پلان, نما برش, تاریخچه, پاورپوینت, تحقیق, معماری اسلامی, پروژه, دانلود آنالیز, بنای, تصاویر بنا, مقبره , , ,پاورپوینت بررسی مقبره سید غلامرسول , ,ساختمان طبیعی فلات ایران , ,فتح بلوچستان توسط,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی ارسن بسطام ، آرامگاه بايزيد بسطامي ،مسجد جامع بسطام
پاورپوینت بررسی امامزاده حسین(ع) قزوین - شاهزاده حسین
پاورپوینت بررسی امام زاده اسماعيل شناط ( ابهر )
پاورپوینت بررسی و تحلیل بقعه شیخ شهاب‌الدین اهری
پاورپوینت بررسی مجموعه معماري مزار شيخ احمد جام
پاورپوینت بررسی خانقاه وارامگاه چلبی اوغلو
پاورپوینت بررسی شکل گیری مجموعه های آرامگاهی در معماری ایران
پاورپوینت بررسی معماری امامزاده سیداسماعیل قزوین به همراه پلان و تصاویر
پاورپوینت بررسی مقبره سلطان سنجر
پاورپوینت بررسی مقبره چلبی اوغلو سلطانیه و احیا آن
پاورپوینت مقایسه گنبد قابوس و آرامگاه ابوعلی سینا
پاورپوینت بررسی تاريخچه مقابر و گورستان‌هاي ايران
پاورپوینت بررسی چگونگي شکل گيري و معماري مزارها و مقابر در ایران
پاورپوینت بررسی معماری امامزاده سید نصرالدین
پاورپوینت بررسی معماری امامزاده قاسم تهران
پاورپوینت بررسی معماری امامزاده معصوم تهران
پاورپوینت بررسی معماری امامزاده زید تهران
پاورپوینت بررسی معماری تکیه نیاوران
پاورپوینت بررسی معماری بقعه و گنبد سر قبر آقا در تهران
پاورپوینت بررسی معماری آرمگاه سعدی ، محسن فروغی


:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
پاورپوینت شهر الکترونیک ساختارهای اقتصادی و اشتغال

تاریخ ایجاد 21/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 27 اسلاید   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 1453 kb  تعدادمشاهده  2  


پاورپوینت شهر الکترونیک ساختارهای اقتصادی و اشتغال
 
فهرست مطالب
شهر الکترونیک
در شهر الکترونیک
باید به این نکته توجه کرد که :
مفهوم بنگاه هاي شبکه اي
برخی از محدودیت ها و فرصت هاي توسعه ي شهر الکترونیک در بعد کالبدي
برخی از محدودیت ها و فرصت هاي توسعه ي شهر الکترونیک در بعد اجتماعی
برخی از محدودیت ها و فرصت هاي توسعه ي شهر الکترونیک در بعد اقتصادي
ویژگی هاي اقتصادي شهر الکترونیک
شکل گیري شهر الکترونیک 
مدیریت مالی
مکانیزم هاي تأمین مالی
اقتصاد مسکن
مسکن
نظام توزیع کالا و خدمات
شهرداري پاریس
پایگاه اینترنتی شهرداري پاریس
گزارش هاي عملکرد شهرداری پاریس
سند خطرات امنیت اجتماعی شهرداری پاریس
مدیریت کسب و کار
اقتصاد مسکن
نظام توزیع کالا و خدمات
پیش نیازهای تهران
نتیجه
منبع 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت شهر الکترونیک ساختارهای اقتصادی و اشتغال , ,فهرست مطالب ,شهر الکترونیک ,در شهر الکترونیک ,باید به این نکته توجه کرد که : ,مفهوم بنگاه هاي شبکه اي ,برخی از محدودیت ها و فرصت هاي توسعه ي شهر الکترونیک در بعد کالبدي ,برخی از محدودیت ها و فرصت هاي توسعه ي شهر الکترونیک در بعد اجتماعی ,برخی از ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی روش طراحی نماي يك ساختمان مسکونی
پاورپوینت بررسی نقش راه‌ها و مسيرها در روابط اجتماعي
ارزيابي روند تهيه طرح جامع تهران
دانلود بررسی دهکده شهری پاورپوینت
دانلود بررسی فضاهای بی دفاع شهری پاورپوینت
دانلود بررسی برنامه ریزی کاربری اراضی شهری
دانلود بررسی شهر پترا در اردن پاورپوینت
دانلود بررسی ضوابط شهرسازی در نقشه های کاربری تجاری پاورپوینت
پاورپوینت شهرسازی از شناخت تا مداخله
دانلود بررسی طرح جامع شهری پاورپوینت
دانلود بررسی آشنایی با شهرسازی و معماری پاورپوینت
دانلود بررسی شهر جدید شوشتر نو پاورپوینت
دانلود بررسی شهرسازی مدرن و سنتی اسلامی پاورپوینت
دانلود بررسی روش های برنامه ریزی شهری و منطقه ای پاورپوینت
دانلود بررسی تراکم در شهرسازی پاورپوینت
دانلود بررسی سیر تحولات شهرسازی پاورپوینت
دانلود بررسی طرح های مختلف توسعه شهری پاورپوینت
دانلود بررسی طرح تفصیلی منطقه ۲ تهران
دانلود بررسی فایل معماری اکو پارک و اکوتک _تحلیل ویلای مسکونی، پاورپوینت
دانلود بررسی فایل معماری شناخت فضای شهری _شهر مورد بررسی همدان، پاورپوینت


:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,نقشه اتوکد و تری دی اسکچ آپ پمپ بنزین ,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فابل طبق تصویر نمونه   قیمت: 6500 تومان   حجم فایل: 3830 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود نقشه اتوکد و تری دی اسکچ آپ پمپ بنزین

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد و تری دی اسکچ آپ پمپ بنزین - دانلود نقشه اتوکد معماری پمپ بنزین ، این فایل کامل با موضوع پمپ بنزین شامل سایت پلان پمپ بنزین ، پلانها مبلمان طبقات پمپ بنزین ، نماهای معماری پمپ بنزین ، و طرح تری دی اسکچ آپ بهمراه دو رندر از بنا و فایل قابل ویرایش و ... می باشد ، طراحی و معماری پمپ بنزین طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این پمپ بنزین یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه اتوکد و تری دی اسکچ آپ پمپ بنزین, طراحي , پلان اتوکد و تری دی اسکچ آپ پمپ بنزین, طرح, معماري دانلود , اتوکد اتوکد و تری دی اسکچ آپ پمپ بنزین، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع اتوکد و تری دی اسکچ آپ پمپ بنزین, نماي , نقشه اتوکد و تری دی اسکچ آپ پمپ بنزینکانسبت , ايده, پروژه, دتايل اتوکد و تری,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,نقشه اتوکد معماری رستوران مدور ,dwg
دانلود, پلان اتوکد معماری کافه تریا دانشگاه با مبلمان,dwg
دانلود,طراحی مرکز خرید ,dwg
دانلود,طراحی مرکز تجاری و سرگرمی,dwg
دانلود,طراحی فروشگاه,dwg
دانلود بررسی پلان مجتمع اداری تجاری اتوکد
دانلود فایل اتوکد مجتمع تجاری ,dwg
دانلود فایل اسکچاپ سه بعدي طرح و ايده حجم ساختمان اداري و تجاري ,skp
دانلود فایل اسکچاپ سه بعدي طرح و ايده براي مجتمع تجاري و اداري ,skp
دانلود فایل اتوکد مجتمع تجاري 4 طبقه به همراه نما و برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد فروشگاه بزرگ پوشاک بوتيک ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع مسکوني و تجاري به همراه تاسيسات ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع تجاري يک طبقه به همراه رستوران ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع 1 طبقه تجاري با واحد هاي غرفه بازاري ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز تجاري 4 طبقه به همراه نما و برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع بزرگ تجاری ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع بزرگ تجاری و اداری پلان،نما،برش،دیتیل ,dwg
دانلود فایل اتوکد کامل فروشگاه بزرگ زنجيره اي,dwg
دانلود فایل اتوکد مجموعه تجاري و رفاهي با امکانات مراکز خريد و مهد کودک و مرکز بهداشت,dwg
دانلود پروژه اتوکد طراحی مجتمع تجاری


:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, نقشه اتوکد معماری ویلا توریستی با سقف گنبدی,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 7500 تومان   حجم فایل: 1090 kb  تعدادمشاهده  2  


نقشه اتوکد معماری ویلا توریستی با سقف گنبدی

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری ویلای توریستی با سقف گنبدی ژئودزیک - دانلود نقشه اتوکد معماری ویلای توریستی ، این فایل کامل با موضوع ویلای توریستی شامل ، پلانها مبلمان طبقات ویلای توریستی ، نماهای معماری ویلای توریستی ، مقاطع ویلای توریستی و ... می باشد ، طراحی و معماری ویلای توریستی طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این ویلای توریستی یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد -

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری ویلا توریستی با سقف گنبدی, طراحي , پلان معماری ویلا توریستی با سقف گنبدی, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری ویلا توریستی با سقف گنبدی، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری ویلا توریستی با سقف گنبدی, نماي , نقشه معماری ویلا توریستی با سقف گنبدیکانسبت , ايده, پروژه, دتايل معماری ویلا,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, نقشه اتوکد معماری هتل و مهمانسرای گردشگری,dwg
دانلود, نقشه های اتوکد معماری هتل 5 ستاره توریستی,dwg
دانلود, پلان اتوکد معماری مجتمع چند منظوره توریستی اقامتی,dwg
دانلود,پلانهای اتوکد معماری هتل 5 ستاره توریستی,dwg
دانلود,طرح سه بعدی اتوکدی هتل سه ستاره,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری هتل 5 ستاره گردشگری,dwg
دانلود,پلانهای اتوکد معماری هتل 5 ستاره ,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری هتل مدرن,dwg
دانلود, فایل اتوکد نقشه های خوابگاه دانشجویی,dwg
دانلود بررسی نقشه اتوکدی طراحی پلان هتل
پروژه طراحی مجموعه آب درمانی و هیدروتراپی به همراه رندرها
دانلود فایل اتوکد هتل 6 طيقه به همراه رندر ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل مدرن همراه برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد اقامتگاه بین راهی (مسافرخانه سنتی) ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجموعه اقامتي و تفريحي کنار ساحل به همراه رندر ,dwg
دانلود فایل اتوکدمجتمع هتل توريستي و تفريحي به همراه رندر و پرسپکتيو ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل 5 ستاره با امکانات کامل به همراه پرسپکتيو ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل به همراه شيت هاي اتوکدي پلان محور ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل به همراه نما و برش جزييات ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل 9 طبقه با امکانات کامل و رندر 3بعدي ,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,نقشه اتوکد معماری ویلای مسکونی دو طبقه,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 4000 تومان   حجم فایل: 4356 kb  تعدادمشاهده  2  


دانلود نقشه اتوکد معماری ویلای مسکونی دو طبقه

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری ویلای مسکونی دو طبقه - دانلود نقشه اتوکد معماری ویلای مسکونی ، این فایل کامل با موضوع ویلای مسکونی شامل سایت پلان ویلای مسکونی ، پلانها مبلمان طبقات ویلای مسکونی ، نماهای معماری ویلای مسکونی ، مقاطع ویلای مسکونی و ... می باشد ، طراحی و معماری ویلای مسکونی طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این ویلای مسکونی یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری ویلای مسکونی دو طبقه, طراحي , پلان معماری ویلای مسکونی دو طبقه, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری ویلای مسکونی دو طبقه، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری ویلای مسکونی دو طبقه, نماي , نقشه معماری ویلای مسکونی دو طبقهکانسبت , ايده, پروژه, دتايل معماری ویلای مسکونی دو طبقه, جزييات ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,نقشه اتوکد سه بعدی داخلی فضاهای مسکونی,dwg
دانلود, فایل اتوکد لی آوت اجرایی آشپزخانه در پلان و برش,dwg
دانلود,فایل اتوکد پلان آپارتمان دو واحد دو خواب ترکیه ای,dwg
دانلود بررسی پلان ساختمان مسکونی
دانلود بررسی پلان معماری ساختمان ویلایی
دانلود بررسی پلان اتوکد ساختمان ویلایی
دانلود فایل اتوکد مجتمع مسکونی کامل طرح 5 ,DWG
دانلود, فایل اتوکد طرح 5 مسکونی- شهرک مسکونی,dwg
دانلود فایل اتوکد عناصر جزییات مجتمع مسکونی فاز2شده ,DWG
دانلود فایل اتوکد طرح5 مجتمع مسکونی ,DWG
پروژه اتوکد طراحی مجتمع اقامتی ویلایی
دانلود فایل اتوکد پلان خانه 3خوابه ,DWG
دانلود فایل اتوکد پروژه خانه مسکوني 3 طبقه ,DWG
دانلود فایل اتوکد خانه 2 خانواري در ابعاد حدودي 5 متر عرض در 33 متر طول ,DWG
دانلود پکیج 5000 نمونه نقشه از طرح ساختمانهای ویلایی
بررسی و تحلیل معماری فرهنگسرای شفق ، پاورپوینت
دانلود, پلان اتوکد طراحی آپارتمان مسکونی 200 متری,dwg
دانلود, اتوکد شهرک مسکونی 100 واحدی,dwg
دانلود, اتوکدخانه مسکونی 2 طبقه,dwg
دانلود, اتوکدشهرک مسکونی آپارتمانی و ویلایی,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, نقشه اتوکد معماری گلخانه سبز,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 2415 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود نقشه اتوکد معماری گلخانه سبز

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری گلخانه سبز - دانلود نقشه اتوکد معماری گلخانه، این فایل کامل با موضوع گلخانه شامل ، پلانها مبلمان طبقات گلخانه، نماهای معماری گلخانه، مقاطع گلخانهو ... می باشد ، طراحی و معماری گلخانه طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این گلخانه یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد -

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری گلخانه سبز, طراحي , پلان معماری گلخانه سبز, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری گلخانه سبز، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری گلخانه سبز, نماي , نقشه معماری گلخانه سبزکانسبت , ايده, پروژه, دتايل معماری گلخانه سبز, جزييات detail. , نقشه معماری گلخانه سبز, اسکيس معماری گلخانه سبز,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود ,فایل اتوکد پلان پارک فرهنگی شهر,dwg
دانلود بررسی پارک آبشار امیدیه پلان اتوکد
دانلود بررسی سینما نقشه اتوکد
دانلود ,طراحی پارک فرهنگی ورزشی خارجی,dwg
دانلود فایل اتوکد پارک تفريحي روي شيب به همراه زمين ورزشي ,dwg
دانلود فایل اتوکد پارک حفاظتی حیات وحش به همراه پلان،دیتیل در اتوکد ,dwg
دانلود فایل اتوکد پلان باغ وحش ,dwg
دانلود فایل اتوکد پارک و منظر شهري فضاي سبز ,dwg
دانلود فایل اتوکد پلان پارک فضاي سبز با جزييات کامل ,dwg
دانلود فایل اتوکد پلان مجموعه تفريحي و اقامتي با امکانات کامل ,dwg
دانلود فایل اتوکد فضاي سبز به همراه کافي شاپ کنار استخر ,dwg
دانلود فایل اتوکد منظر در ارتفاعات شهر به همراه نما برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد پارک تفريحي و ورزشي مدرن ,dwg
دانلود فایل اتوکد پلان بندر در اتوکد با امکانات کامل ,dwg
دانلود فایل اتوکد فضاي سبز پارک محلي به همراه نما و برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد پارک سازگار با محيط زيست ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجموعه ورزشی با امکانات زمین تنیس،استخر،پارک،رفاهی ,dwg
دانلود فایل اتوکد کامل فضای سبز پارک کودکان در اتوکد با امکانات کامل برای بازی کودکان ,dwg
دانلود ,طراحی پارک فرهنگی و ورزشی,dwg
دانلود , پارک فرهنگی و ورزشی,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, نقشه اتوکد معماری ساختمان اداری مدرن ,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فابل طبق تصویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 3195 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود نقشه اتوکد معماری ساختمان اداری مدرنdwg

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری ساختمان اداری مدرن - دانلود فایل اتوکد قابل ویرایش ساختمان اداری مدرن طبق تصویر نمونه، کانسبت ساختمان اداری مدرن ، طرح سه بعذی اتوکد ساختمان اداری مدرن dwg

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری ساختمان اداری مدرن, طراحي , پلان معماری ساختمان اداری مدرن, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری ساختمان اداری مدرن، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری ساختمان اداری مدرن, نماي , نقشه معماری ساختمان اداری مدرنکانسبت , ايده, پروژه, دتايل معماری ساختمان اداری مدرن, جزييات detail. , ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, نقشه اتوکد جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلف,dwg
دانلود, نقشه های اتوکد معماری ساختمان شهرداری ,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری اداره نقشه برداری و هواشناسی,dwg
دانلود,طراحی مرکز پليس یگان ویژه,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان شرکت معماری ,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان يک طبقه اداري به همراه رندر ,dwg
دانلود طراحي تري دي مکس اتاق اداري ,3dmax
دانلود فایل اتوکد ساختمان 10 طبقه اداري ,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان بزرگ و مدرن اداري ,dwg
دانلود فایل شرکت با جزييات کامل ,dwg
دانلود فایل طراحي ساختمان بزرگ و مدرن اداري ,dwg
دانلود, پلان های اتوکد طراحی و معماری شعبه بانک,dwg
دانلود فایل طراحي ساختمان اداري شهرداري با پلان ساده ,dwg
دانلود نقشه های اتوکد فاز2 طراحی ساختمان مرکزی بانک
دانلود, پروژه اتوکد مجتمع اداری تجاری خدماتی تفریحی,dwg
دانلود پروژه اتوکد طراحی مرکز اداری و تجاری شامل نقشه های اتوکد – رندر – پاورپوینت
دانلود پلانهای اتوکد اداری شرکت معماری
دانلود پروژه اتوکد طراحی ساختمان شهرداری شامل نقشه های اتوکد، رندر، پوستر و PSD
دانلود ,پروژه اتوکد طراحی برج اداری با پلان گرد - اجرایی,dwg
دانلود , پروژه اتوکد طراحی ساختمان اداری تجاری 1,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, نقشه اتوکد جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلف,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فابل طبق تصویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 391 kb  تعدادمشاهده  1  


نقشه اتوکد جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلف

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلف - پارکینگ ماشین با زوایای مختلف

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه اتوکد جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلف, طراحي , پلان اتوکد جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلف, طرح, معماري دانلود , اتوکد اتوکد جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلف، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع اتوکد جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلف, نماي , نقشه اتوکد جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلفکانسب,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, نقشه اتوکد معماری ساختمان اداری مدرن ,dwg
دانلود, نقشه های اتوکد معماری ساختمان شهرداری ,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری اداره نقشه برداری و هواشناسی,dwg
دانلود,طراحی مرکز پليس یگان ویژه,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان شرکت معماری ,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان يک طبقه اداري به همراه رندر ,dwg
دانلود طراحي تري دي مکس اتاق اداري ,3dmax
دانلود فایل اتوکد ساختمان 10 طبقه اداري ,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان بزرگ و مدرن اداري ,dwg
دانلود فایل شرکت با جزييات کامل ,dwg
دانلود فایل طراحي ساختمان بزرگ و مدرن اداري ,dwg
دانلود, پلان های اتوکد طراحی و معماری شعبه بانک,dwg
دانلود فایل طراحي ساختمان اداري شهرداري با پلان ساده ,dwg
دانلود نقشه های اتوکد فاز2 طراحی ساختمان مرکزی بانک
دانلود پلانهای اتوکد اداری شرکت معماری
دانلود پروژه اتوکد طراحی ساختمان شهرداری شامل نقشه های اتوکد، رندر، پوستر و PSD
دانلود ,پروژه اتوکد طراحی برج اداری با پلان گرد - اجرایی,dwg
دانلود , رایگان پلان اتوکد پارکینگ خودرو ,dwg
دانلود , پروژه اتوکد طرح اجرایی کیوسک نگهبانی ,dwg
دانلود پروژه اتوکد طراحی ساختمان اداری بهمراه رندر تری دی مکس


:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,پلان اتوکد معماری کارواش, dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 3953 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود پلان اتوکد معماری کارواش

توضیحات:
دانلود پلان اتوکد معماری کارواش

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری کارواش, طراحي , پلان معماری کارواش, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری کارواش، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری کارواش, نماي , نقشه معماری کارواشکانسبت , ايده, پروژه, دتايل معماری کارواش, جزييات detail. , نقشه معماری کارواش, اسکيس معماری کارواش, فاز 2 معماری کارواش, مدلينگ م,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,نقشه اتوکد معماری دیسکو کارائوکه, dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری استبل و مرکز نگهداری اسب, dwg
دانلود بررسی پلان روستا همراه با جزئیات اجرایی
دانلود بررسی فایل اتوکد مبلمان خانه
دانلود فایل اتوکد پل روگذر از رودخانه ,dwg
دانلود,پلان اتوکد مرکز پرورش ماهی و آبزیان دریایی,dwg
دانلود فایل اتوکد سوله با کاربري هاي مختلف,dwg
دانلود فایل اتوکد پلان خانه 3خوابه با نقشه هاي تاسيسات برق ,dwg
دانلود فایل اتوکد طراحي مجتمع مسکوني و تجاري ,dwg
دانلود فایل اتوکد خانه مسکوني دوبلکس با طبقه همکف پيلوت در متراژ 9 در 9 متر با جزييات کامل اجرايي و پلان برقي و لوله کشي ,dwg
دانلود, پروژه اتوکد طراحی کیوسک نگهبانی با جزییات,dwg
دانلود فایل مجموعه 90 طرح شيت بندي دستي با کيفيت ,jpg
دانلود فایل اتوکد 3مدل نما براي يک خانه مسکوني 2 طبقه,dwg
دانلود فایل اتوکد پارکينگ طبقاتي با جزييات و طرح نماي مدرن ,dwg
دانلود فایل اتوکد پلان سالن نگهداري و شير دوشي از دام ,dwg
دانلود فایل اتوکد فروشگاه بزرگ زنجيره اي ,dwg
دانلود فایل اتوکد 2بعدي و 3بعدي پل عابر پياده ,dwg
دانلود فایل اتوکد سرويس عمومي ,dwg
دانلود فایل اتوکد انبار بزرگ ,dwg
دانلود فایل اتوکد خوابگاه دانشجويي 10 طبقه ,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,طرح تری دی اتوکد پاویون ایران در اکسپو 67,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 8542 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود طرح تری دی اتوکد پاویون ایران در اکسپو 67

توضیحات:
دانلود طرح تری دی اتوکد پاویون ایران در اکسپو 67 اثر فرمانفرماییان - سه بعدی غرفه اکسپو ایران 67

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود ,طرح ,تری دی , اتوکد , پاویون , ایران , در اکسپو , 67, ,dwg,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, طرح تری دی اتوکد معماری موزه هنر سائو پائولو,dwg
دانلود,نقشه های اتوکد طراحی موزه و نمایشگاه فرهنگی,dwg
دانلود بررسی فایل اتوکد موزه گیاه شناسی
دانلود بررسی فایل اتوکد موزه گوگنهایم نیویورک
نقشه های اتوکد معماری موزه گیاه شناسی
دانلود فایل اتوکد خاص و زيباي موزه ،dwg
دانلود فایل اسکچاپ حجم 3بعدي براي انواع مراکز فرهنگي و آموزشي ،skp
دانلود فایل اتوکد موزه به همراه رندر و فايل اصلي 3 بعدي ،dwg
دانلود فایل اتوکد خاص و زيباي موزه به همراه نما و برش و جزييات ،dwg
دانلود فایل اتوکد 3 بعدي موزه گالري به سبک ديکانستراکشن ،dwg
دانلود فایل اتوکد موزه هنر به همراه رندر ،dwg
دانلود فایل اتوکد نمایشگاه کتاب به همراه سازه ،dwg
دانلود فایل اتوکد موزه هنر کودکان در اتوکد به همراه پلان،برش ،dwg
دانلود فایل اتوکد کامل موزه موسیقی (کانسپچوال) ،dwg
دانلود فایل اتوکد موزه موسیقی (پلان-نما-برش) ،dwg
دانلود فایل اتوکد موزه فرهنگي ،dwg
دانلود فایل اتوکد 3بعدي موزه ميلواکي ،dwg
دانلود فایل طراحي 3بعدي مکس پاويون ،3dmax
دانلود, فایل اتوکد طراحی و معماری موزه هنر, dwg
پروژه اتوکد طراحی موزه هنر بهمراه رندرهای تری دی مکس


:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,طرح تری دی اسکچاپ طراحی خانه کودک, skp

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 6000 تومان   حجم فایل: 7901 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود طرح تری دی اسکچاپ طراحی خانه کودک

توضیحات:
دانلود طرح تری دی اسکچاپ طراحی خانه کودک - این فایل اسکچ آپ شامل فایل قابل ویرایش طبق تصویر نمونه میباشد

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود, ,طرح , تری دی ,اسکچاپ , طراحی ,خانه ,کودک, , skp,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,طرح اسکچاپ محوطه سازی باغ با پرگولا و بار, skp
دانلود,طراحی سه فرم خارجی سینما, skp
دانلود,طراحی سه بعدی فرودگاه مسافربری, skp
دانلود,طراحی سه بعدی شهر جاجرود, skp
دانلود,طراحی سه بعدی ميدان امير چخماق شهر یزد, skp
دانلود,طراحی سه بعدی تخت جمشید در اسکچاپ, skp
دانلود,طراحی سه بعدی فضای سبز و المان برای ميدان شهر, skp
دانلود,طراح سه بعدی ورزشگاه فوتبال, skp
دانلود,طراحی 3بعدی استادیوم فوتبال , skp
دانلود,طراحی سه بعدی ورزشگاه المپیک لندن, skp
دانلود,طراحی 3بعدی آکادمی تنيس, skp
دانلود,طراحی استاديوم تنيس مدرن با سقف سبک کابلی, skp
دانلود,طراحی کولوسئوم رم باستان, skp
دانلود,طراحی سه بعدی استادیوم تنيس سرپوشیده با سقف شيشه, skp
دانلود,طراحی سه بعدی استادیوم حرفه ای تنيس با سقف چادری
دانلود,استادیوم فوتبال ساحلی,skp
دانلود,طرح اولیه استادیوم فوتبال,skp
دانلود,طرح حجم اولیه سالن ورزشی,skp
دانلود, استادیوم فوتبال آمریکایی(راگبی),skp
دانلود,حجم اولیه باشگاه ورزشی,skp
 


:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, نقشه های اتوکد معماری دانشکده پرستاری,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 7500 تومان   حجم فایل: 1619 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود نقشه های اتوکد معماری دانشکده پرستاری

توضیحات:
دانلود نقشه های اتوکد معماری دانشکده پرستاری - دانلود نقشه اتوکد معماری دانشکده پرستاری، این فایل کامل با موضوع دانشکده پرستاری شامل، پلانها مبلمان طبقات دانشکده پرستاری، نماهای معماری دانشکده پرستاری، مقاطع دانشکده پرستاریو ... می باشد ، طراحی و معماری دانشکده پرستاری طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این دانشکده پرستاری یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری دانشکده پرستاری, طراحي , پلان معماری دانشکده پرستاری, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری دانشکده پرستاری، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری دانشکده پرستاری, نماي , نقشه معماری دانشکده پرستاریکانسبت , ايده, پروژه, دتايل معماری دانشکده پرستاری, جزييات detail. , نقشه معماری دانشکد,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,طراحی کامل دانشکده , dwg
دانلود,طراحی نقشه مدرسه شنا, dwg
دانلود,طراحی دانشکده موسیقی, dwg
دانلود,طراحی مرکز علمی, dwg
دانلود,طراحی دانشکده معماری, dwg
دانلود,طراحی سه بعدی دانشکده, dwg
دانلود,طراحی دانشکده مدرن, dwg
دانلود,طراحی دانشگاه تربیت بدنی, dwg
دانلود,طراحی دانشکده, dwg
دانلود,طراحی دانشکده هنر, dwg
دانلود فایل اتوکد دانشکده معماري ,DWG
دانلود فایل اتوکد سردر ورودی دانشگاه ,DWG
دانلود فایل اتوکد دانشکده فني مهندسي و معماري,DWG
دانلود فایل اتوکد دانشکده هنر و معماري ,DWG
دانلود فایل اتوکد کتابخانه در پارک ,DWG
دانلود طرح معماری طراحی دانشکده معماری
دانلود ,پلان اتوکد طراحی مرکز فنی حرفه ایی,dwg
دانلود, پروژه نقشه های اتوکدی پارک علم و فناوری ,dwg
دانلود نقشه های اتوکدی دانشکده معماری همراه با رندرهای 3max
دانلود نقشه های اتوکدی معماری طراحی موزه
 


:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,نقشه اتوکد معماری رستوران مدور ,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فابل طبق تصویر نمونه   قیمت: 7500 تومان   حجم فایل: 25126 kb  تعدادمشاهده  5  


دانلود نقشه اتوکد معماری رستوران مدور

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری رستوران مدور - دانلود نقشه اتوکد معماری رستوران مدور ، این فایل کامل با موضوع رستوران مدور شامل سایت پلان رستوران مدور ، پلانها مبلمان طبقات رستوران مدور ، نماهای معماری رستوران مدور ، مقاطع رستوران مدور و ... می باشد ، طراحی و معماری رستوران مدور طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این رستوران مدور یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری رستوران مدور, طراحي , پلان معماری رستوران مدور, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری رستوران مدور، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری رستوران مدور, نماي , نقشه معماری رستوران مدورکانسبت , ايده, پروژه, دتايل معماری رستوران مدور, جزييات detail. , نقشه معماری رستوران مدور, اسکيس معم,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, پلان اتوکد معماری کافه تریا دانشگاه با مبلمان,dwg
دانلود,طراحی مرکز خرید ,dwg
دانلود,طراحی مرکز تجاری و سرگرمی,dwg
دانلود,طراحی فروشگاه,dwg
دانلود بررسی پلان مجتمع اداری تجاری اتوکد
دانلود فایل اتوکد مجتمع تجاری ,dwg
دانلود فایل اسکچاپ سه بعدي طرح و ايده حجم ساختمان اداري و تجاري ,skp
دانلود فایل اسکچاپ سه بعدي طرح و ايده براي مجتمع تجاري و اداري ,skp
دانلود فایل اتوکد مجتمع تجاري 4 طبقه به همراه نما و برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد فروشگاه بزرگ پوشاک بوتيک ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع مسکوني و تجاري به همراه تاسيسات ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع تجاري يک طبقه به همراه رستوران ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع 1 طبقه تجاري با واحد هاي غرفه بازاري ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز تجاري 4 طبقه به همراه نما و برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع بزرگ تجاری ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع بزرگ تجاری و اداری پلان،نما،برش،دیتیل ,dwg
دانلود فایل اتوکد کامل فروشگاه بزرگ زنجيره اي,dwg
دانلود فایل اتوکد مجموعه تجاري و رفاهي با امکانات مراکز خريد و مهد کودک و مرکز بهداشت,dwg
دانلود پروژه اتوکد طراحی مجتمع تجاری
دانلود, پلان اتوکد طراحی مجتمع تجاری, dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, پلان اتوکد معماری کافه تریا دانشگاه با مبلمان,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فابل طبق تصویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 192 kb  تعدادمشاهده  2  


پلان اتوکد معماری کافه تریا دانشگاه با مبلمان

توضیحات:
دانلود پلان اتوکد معماری کافه تریا دانشگاه با مبلمان

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری کافه تریا دانشگاه با مبلمان, طراحي , پلان معماری کافه تریا دانشگاه با مبلمان, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری کافه تریا دانشگاه با مبلمان، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری کافه تریا دانشگاه با مبلمان, نماي , نقشه معماری کافه تریا دانشگاه با مبلمانکانسبت , ايده, پروژه, دتايل م,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,نقشه اتوکد معماری رستوران مدور ,dwg
دانلود,طراحی مرکز خرید ,dwg
دانلود,طراحی مرکز تجاری و سرگرمی,dwg
دانلود,طراحی فروشگاه,dwg
دانلود بررسی پلان مجتمع اداری تجاری اتوکد
دانلود فایل اتوکد مجتمع تجاری ,dwg
دانلود فایل اسکچاپ سه بعدي طرح و ايده حجم ساختمان اداري و تجاري ,skp
دانلود فایل اسکچاپ سه بعدي طرح و ايده براي مجتمع تجاري و اداري ,skp
دانلود فایل اتوکد مجتمع تجاري 4 طبقه به همراه نما و برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد فروشگاه بزرگ پوشاک بوتيک ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع مسکوني و تجاري به همراه تاسيسات ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع تجاري يک طبقه به همراه رستوران ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع 1 طبقه تجاري با واحد هاي غرفه بازاري ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز تجاري 4 طبقه به همراه نما و برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع بزرگ تجاری ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع بزرگ تجاری و اداری پلان،نما،برش،دیتیل ,dwg
دانلود فایل اتوکد کامل فروشگاه بزرگ زنجيره اي,dwg
دانلود فایل اتوکد مجموعه تجاري و رفاهي با امکانات مراکز خريد و مهد کودک و مرکز بهداشت,dwg
دانلود پروژه اتوکد طراحی مجتمع تجاری
دانلود, پلان اتوکد طراحی مجتمع تجاری, dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 752
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, طرح تری دی اتوکد معماری کتابخانه جیسل آمریکا,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 2888 kb  تعدادمشاهده  2  


طرح تری دی اتوکد معماری کتابخانه جیسل آمریکا

توضیحات:
طرح تری دی اتوکد معماری کتابخانه جیسل آمریکا

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود ,طرح , تری دی , اتوکد ,معماری ,کتابخانه , جیسل ,آمریکا ,dwg,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی فایل اتوکد کتابخانه مرکزی رشت
دانلود,طراحی کتابخانه , dwg
دانلود فایل اتوکد طراحي کامل و خاص کتابخانه ,dwg
دانلود فایل سه بعدي داخلي کتابخانه ,3dmax
دانلود فایل اتوکد مرکز فرهنگي و کتابخانه اي با امکانات کاري و مطالعه ,dwg
دانلود فایل اتوکد کتابخانه ,dwg
دانلود فایل اتوکد کتابخانه 2 طبقه,dwg
دانلود فایل اتوکد طراحي کتابخانه بزرگ مرکزي,dwg
دانلود فایل طراحي سه بعدي داخلي کتابخانه,3dmax
پروژه معماری طراحی کتابخانه مرکزی
دانلود ,طرح کتابخانه و آکادمی پژوهش با نما,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری کتابخانه عمومی,dwg
دانلود, پروژه اتوکد معماری کتابخانه,dwg
دانلود , پروژه اتوکد طراحی و معماری کتابخانه جامع شهر1,dwg
دانلود , پروژه اتوکد طراحی کتابخانه بزرگ شهر 1,dwg
دانلود , پروژه اتوکد طراحی کتابخانه مجازی - مدیا تک ,dwg
دانلود , پروژه اتوکد طراحی و معماری کتابخانه مرکزی شهر1,dwg
دانلود ,پروژه اتوکد طراحی کتابخانه و تالار بزرگ شهر,dwg
دانلود ,پروژه اتوکد طراحی و معماری کتابخانه جامع شهر,dwg
دانلود ,پروژه اتوکد طراحی و معماری کتابخانه مدرن,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, طرح تری دی اتوکد معماری موزه هنر سائو پائولو,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 1618 kb  تعدادمشاهده  2  


طرح تری دی اتوکد معماری موزه هنر سائو پائولو

توضیحات:
طرح تری دی اتوکد معماری موزه هنر سائو پائولو

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود ,طرح , تری دی ,اتوکد , معماری ,موزه ,هنر ,سائو , پائولو, ,dwg,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,نقشه های اتوکد طراحی موزه و نمایشگاه فرهنگی,dwg
دانلود بررسی فایل اتوکد موزه گیاه شناسی
دانلود بررسی فایل اتوکد موزه گوگنهایم نیویورک
نقشه های اتوکد معماری موزه گیاه شناسی
دانلود فایل اتوکد خاص و زيباي موزه ،dwg
دانلود فایل اسکچاپ حجم 3بعدي براي انواع مراکز فرهنگي و آموزشي ،skp
دانلود فایل اتوکد موزه به همراه رندر و فايل اصلي 3 بعدي ،dwg
دانلود فایل اتوکد خاص و زيباي موزه به همراه نما و برش و جزييات ،dwg
دانلود فایل اتوکد 3 بعدي موزه گالري به سبک ديکانستراکشن ،dwg
دانلود فایل اتوکد موزه هنر به همراه رندر ،dwg
دانلود فایل اتوکد نمایشگاه کتاب به همراه سازه ،dwg
دانلود فایل اتوکد موزه هنر کودکان در اتوکد به همراه پلان،برش ،dwg
دانلود فایل اتوکد کامل موزه موسیقی (کانسپچوال) ،dwg
دانلود فایل اتوکد موزه موسیقی (پلان-نما-برش) ،dwg
دانلود فایل اتوکد موزه فرهنگي ،dwg
دانلود فایل اتوکد 3بعدي موزه ميلواکي ،dwg
دانلود فایل طراحي 3بعدي مکس پاويون ،3dmax
دانلود, فایل اتوکد طراحی و معماری موزه هنر, dwg
پروژه اتوکد طراحی موزه هنر بهمراه رندرهای تری دی مکس
نقشه های اتوکد موزه فرش با مطالعات ورد
 


:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, نقشه اتوکد معماری مرکز فرهنگی هنری,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 2902 kb  تعدادمشاهده  2  


دانلود نقشه اتوکد معماری مرکز فرهنگی هنری

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری مرکز فرهنگی هنری ، دانلود نقشه اتوکد معماری مرکز فرهنگی هنری ، این فایل کامل با موضوع مرکز فرهنگی هنری شامل ، پلانها مبلمان طبقات مرکز فرهنگی هنری ، نماهای معماری مرکز فرهنگی هنری ، مقاطع مرکز فرهنگی هنری و ... می باشد ، طراحی و معماری مرکز فرهنگی هنری طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این مرکز فرهنگی هنری یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد -

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری مرکز فرهنگی هنری, طراحي , پلان معماری مرکز فرهنگی هنری, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری مرکز فرهنگی هنری، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری مرکز فرهنگی هنری, نماي , نقشه معماری مرکز فرهنگی هنریکانسبت , ايده, پروژه, دتايل معماری مرکز فرهنگی هنری, جزييات detail. , نقشه معماری ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,نقشه های اتوکد معماری مجتمع فرهنگی هنری,dwg
دانلود ,فایل نقشه های اتوکدی طراحی فرهنگسرا,dwg
دانلود بررسی اتوکد سایت پلان پارک تفریحی
دانلود,طراحی فرهنگسرا ,dwg
دانلود,طراحی پارک فرهنگی آموزشی و تفريحی,dwg
دانلود فایل اتوکد فرهنگسراي اسلامي ,dwg
دانلود فایل اتوکد سالن اجتماعات و مرکز فرهنگي ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز بزرگ فرهنگي ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز فرهنگي (فرهنگسرا) ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز فرهنگي با امکانات آموزشي و نمايشي ,dwg
دانلود فایل اتوکد طراحي خانه فرهنگ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز فرهنگي ,dwg
نقشه های فاز 2 طراحی فرهنگسرا
دانلود فایل اتوکد طراحي خانه فرهنگ ,dwg
دانلود,اتوکد مجموعه فرهنگسرا ,dwg
دانلود,اتوکد طراحی ساختمان فرهنگسرا ,dwg
دانلود,اتوکد طراحی فرهنگسرا ,dwg
دانلود,اتوکد طراحی مجموعه فرهنگی و تفریحی,dwg
دانلود,طراحی فرهنگسرا,dwg
دانلود,طراحی مرکز فرهنگی و اجتماعی,dwg


:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, نقشه اتوکد معماری مرکز فرهنگی هنری,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 2902 kb  تعدادمشاهده  2  


دانلود نقشه اتوکد معماری مرکز فرهنگی هنری

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری مرکز فرهنگی هنری ، دانلود نقشه اتوکد معماری مرکز فرهنگی هنری ، این فایل کامل با موضوع مرکز فرهنگی هنری شامل ، پلانها مبلمان طبقات مرکز فرهنگی هنری ، نماهای معماری مرکز فرهنگی هنری ، مقاطع مرکز فرهنگی هنری و ... می باشد ، طراحی و معماری مرکز فرهنگی هنری طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این مرکز فرهنگی هنری یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد -

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری مرکز فرهنگی هنری, طراحي , پلان معماری مرکز فرهنگی هنری, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری مرکز فرهنگی هنری، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری مرکز فرهنگی هنری, نماي , نقشه معماری مرکز فرهنگی هنریکانسبت , ايده, پروژه, دتايل معماری مرکز فرهنگی هنری, جزييات detail. , نقشه معماری ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,نقشه های اتوکد معماری مجتمع فرهنگی هنری,dwg
دانلود ,فایل نقشه های اتوکدی طراحی فرهنگسرا,dwg
دانلود بررسی اتوکد سایت پلان پارک تفریحی
دانلود,طراحی فرهنگسرا ,dwg
دانلود,طراحی پارک فرهنگی آموزشی و تفريحی,dwg
دانلود فایل اتوکد فرهنگسراي اسلامي ,dwg
دانلود فایل اتوکد سالن اجتماعات و مرکز فرهنگي ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز بزرگ فرهنگي ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز فرهنگي (فرهنگسرا) ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز فرهنگي با امکانات آموزشي و نمايشي ,dwg
دانلود فایل اتوکد طراحي خانه فرهنگ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز فرهنگي ,dwg
نقشه های فاز 2 طراحی فرهنگسرا
دانلود فایل اتوکد طراحي خانه فرهنگ ,dwg
دانلود,اتوکد مجموعه فرهنگسرا ,dwg
دانلود,اتوکد طراحی ساختمان فرهنگسرا ,dwg
دانلود,اتوکد طراحی فرهنگسرا ,dwg
دانلود,اتوکد طراحی مجموعه فرهنگی و تفریحی,dwg
دانلود,طراحی فرهنگسرا,dwg
دانلود,طراحی مرکز فرهنگی و اجتماعی,dwg


:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,نقشه اتوکد معماری سالن تئاتر چند منظوره,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 2618 kb  تعدادمشاهده  2  


دانلود نقشه اتوکد معماری سالن تئاتر چند منظوره

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری سالن تئاتر چند منظوره، این فایل کامل با موضوع سالن تئاتر چند منظوره شامل پلانها مبلمان طبقات سالن تئاتر چند منظوره، نماهای معماری سالن تئاتر چند منظوره، مقاطع سالن تئاتر چند منظوره و ... می باشد ، طراحی و معماری سالن تئاتر چند منظوره طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این سالن تئاتر چند منظوره یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود اتوکد معماری سالن تئاتر چند منظوره، نقشه اتوکد معماری سالن تئاتر چند منظوره , جزییات اتوکد معماری سالن تئاتر چند منظوره , detail ،دتایل اتوکد معماری سالن تئاتر چند منظوره , معماري دانلود , اتوکد اتوکد معماری سالن تئاتر چند منظوره ، ، dwg, ,cad , جزييات فاز2 detail. , نقشه دتایل اتوکد معما,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, نقشه اتوکد آمفی تاتر,dwg
دانلود, فایل اتوکد نقشه های آکادمی و مرکز موسیقی,dwg
دانلود, فایل اتوکد پلان و نمای پانتنون روم,dwg
دانلود,فایل اتوکد پلان و برش سالن بزرگ آمفی تئاتر,dwg
دانلود,طراحی سه بعدی سینما ,dwg
دانلود,طراحی سالن نمایش,dwg
دانلود بررسی فایل اتوکد طراحی سینما
دانلود بررسی اتوکد طراحی سالن آمفی تئاتر
دانلود,طراحی مجموعه آموزشی موسیقی و اجرای کنسرت,dwg
دانلود فایل اتوکد آمفي تئاتر ,DWG
دانلود فایل اتوکد آمفي تئاتر به همراه سايت پلان ,DWG
دانلود فایل اتوکد آمفي تئاتر سينما 1500 نفره ,DWG
دانلود فایل اتوکد مجتمع بزرگ آموزشي ,DWG
دانلود فایل رويت سالن سينما ,revit
دانلود فایل اتوکد آمفي تئاتر رو باز ,DWG
دانلود فایل اتوکد پلان مجموعه آموزشی موسیقی و اجرای کنسرت ,DWG
دانلود فایل اتوکد سالن آمفي تئاتر ,DWG
دانلود فایل اتوکد سالن بزرگ اجراي تئاتر ,DWG
دانلود فایل اتوکد پلان آمفی تئاتر ,DWG
دانلود, پلان اتوکد طراحی مجتمع سینمایی,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,دتايل اتوکد اجرای گلخانه با پوشش پلی کربنات,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 131 kb  تعدادمشاهده  2  


دانلود دتايل اتوکد اجرای گلخانه با پوشش پلی کربنات

توضیحات:
دانلود دتايل اتوکد اجرای گلخانه با پوشش پلی کربنات

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود اتوکد اجرای گلخانه با پوشش پلی کربنات، نقشه اتوکد اجرای گلخانه با پوشش پلی کربنات , جزییات اتوکد اجرای گلخانه با پوشش پلی کربنات , detail ،دتایل اتوکد اجرای گلخانه با پوشش پلی کربنات , معماري دانلود , اتوکد اتوکد اجرای گلخانه با پوشش پلی کربنات ، ، dwg, ,cad , جزييات فاز2 detail. , نقشه د,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه,dwg
دانلود,نقشه اتوکد اجرایی پله فرار فلزی ,dwg
دانلود,نقشه اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج,dwg
دانلود, نقشه اتوکد پله فلزی ملوانی,dwg
دانلود, طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی,dwg
دانلود,نقشه اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی,dwg
دانلود, بزرگنمایی اتوکد راه پله با دو طبقه بهمراه سازه,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرایی راه پله با نرده,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار ,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد مهارهای قائم تیغه های داخلی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای مهارهای قائم دیوارهای داخلی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اتصال ستون فلزی به دیوار فلزی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای اتصال دیوار آجری به ستون,dwg
دانلود,دتايل اتوکد کف پنجره فلزی دیوار 22 سانتی,dwg
دانلود,دتايل اجرایی اتوکد کف پنجره سنگی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی 22 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره فلزی 35 سانتی,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 1140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار ,dwg

تاریخ ایجاد 19/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 33 kb  تعدادمشاهده  2  


دانلود دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار

توضیحات:
دانلود دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار، نقشه اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار , جزییات اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار , detail ،دتایل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار , معماري دانلود , اتوکد اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار ، ، dwg, ,cad , جزييات فاز2 detail. , نقشه دتایل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار ،دتایل اتوکد اجرا,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه,dwg
دانلود,نقشه اتوکد اجرایی پله فرار فلزی ,dwg
دانلود,نقشه اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج,dwg
دانلود, نقشه اتوکد پله فلزی ملوانی,dwg
دانلود, طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی,dwg
دانلود,نقشه اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی,dwg
دانلود, بزرگنمایی اتوکد راه پله با دو طبقه بهمراه سازه,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرایی راه پله با نرده,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد مهارهای قائم تیغه های داخلی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای مهارهای قائم دیوارهای داخلی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اتصال ستون فلزی به دیوار فلزی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای اتصال دیوار آجری به ستون,dwg
دانلود,دتايل اتوکد کف پنجره فلزی دیوار 22 سانتی,dwg
دانلود,دتايل اجرایی اتوکد کف پنجره سنگی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی 22 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره فلزی 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی ,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, دتايل اتوکد اجرایی راه پله با نرده,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 178 kb  تعدادمشاهده  3  


دانلود دتايل اتوکد اجرایی راه پله با نرده

توضیحات:
دانلود دتايل اتوکد اجرایی راه پله با نرده - دتایل اتصال نرده به کف و جزییات اجرایی هند زیل ، نرده

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود اتوکد اجرایی راه پله با نرده، نقشه اتوکد اجرایی راه پله با نرده , جزییات اتوکد اجرایی راه پله با نرده , detail ،دتایل اتوکد اجرایی راه پله با نرده , معماري دانلود , اتوکد اتوکد اجرایی راه پله با نرده ، ، dwg, ,cad , جزييات فاز2 detail. , نقشه دتایل اتوکد اجرایی راه پله با نرده ،دتایل اتوک,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه,dwg
دانلود,نقشه اتوکد اجرایی پله فرار فلزی ,dwg
دانلود,نقشه اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج,dwg
دانلود, نقشه اتوکد پله فلزی ملوانی,dwg
دانلود, طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی,dwg
دانلود,نقشه اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی,dwg
دانلود, بزرگنمایی اتوکد راه پله با دو طبقه بهمراه سازه,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار ,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد مهارهای قائم تیغه های داخلی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای مهارهای قائم دیوارهای داخلی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اتصال ستون فلزی به دیوار فلزی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای اتصال دیوار آجری به ستون,dwg
دانلود,دتايل اتوکد کف پنجره فلزی دیوار 22 سانتی,dwg
دانلود,دتايل اجرایی اتوکد کف پنجره سنگی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی 22 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره فلزی 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی ,dwg
 
 


:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, بزرگنمایی اتوکد راه پله با دو طبقه بهمراه سازه,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 217 kb  تعدادمشاهده  2  


بزرگنمایی اتوکد راه پله با دو طبقه بهمراه سازه

توضیحات:
دانلود بزرگنمایی و لی آوت اتوکد راه پله با دو طبقه بهمراه سازه اجرایی

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود اتوکد راه پله با دو طبقه، نقشه اتوکد راه پله با دو طبقه , جزییات اتوکد راه پله با دو طبقه , detail ،دتایل اتوکد راه پله با دو طبقه , معماري دانلود , اتوکد اتوکد راه پله با دو طبقه ، ، dwg, ,cad , جزييات فاز2 detail. , نقشه دتایل اتوکد راه پله با دو طبقه ،دتایل اتوکد راه پله با دو طبقه , ف,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه,dwg
دانلود,نقشه اتوکد اجرایی پله فرار فلزی ,dwg
دانلود,نقشه اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج,dwg
دانلود, نقشه اتوکد پله فلزی ملوانی,dwg
دانلود, طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی,dwg
دانلود,نقشه اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرایی راه پله با نرده,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار ,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد مهارهای قائم تیغه های داخلی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای مهارهای قائم دیوارهای داخلی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اتصال ستون فلزی به دیوار فلزی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای اتصال دیوار آجری به ستون,dwg
دانلود,دتايل اتوکد کف پنجره فلزی دیوار 22 سانتی,dwg
دانلود,دتايل اجرایی اتوکد کف پنجره سنگی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی 22 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره فلزی 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی ,dwg
 
 


:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,نقشه اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 36 kb  تعدادمشاهده  2  


دانلود نقشه اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی ، شامل پلان و برش

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی، نقشه اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی , جزییات اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی , detail ،دتایل اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی , معماري دانلود , اتوکد اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی ، ، dwg, ,cad , جزييات فاز2 detail. , نقشه دتایل اتوکد پله ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه,dwg
دانلود,نقشه اتوکد اجرایی پله فرار فلزی ,dwg
دانلود,نقشه اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج,dwg
دانلود, نقشه اتوکد پله فلزی ملوانی,dwg
دانلود, طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی,dwg
دانلود, بزرگنمایی اتوکد راه پله با دو طبقه بهمراه سازه,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرایی راه پله با نرده,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار ,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد مهارهای قائم تیغه های داخلی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای مهارهای قائم دیوارهای داخلی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اتصال ستون فلزی به دیوار فلزی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای اتصال دیوار آجری به ستون,dwg
دانلود,دتايل اتوکد کف پنجره فلزی دیوار 22 سانتی,dwg
دانلود,دتايل اجرایی اتوکد کف پنجره سنگی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی 22 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره فلزی 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی ,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 189 kb  تعدادمشاهده  3  


دانلود دتايل اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی

توضیحات:
دانلود دتايل اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی - جزییات فنی معماری پله بتنی و نرده

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی، نقشه اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی , جزییات اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی , detail ،دتایل اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی , معماري دانلود , اتوکد اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی ، ، dwg, ,cad , جزييات فاز2 detail. , نقشه دتایل اتوکد اجرای پله بتنی,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه,dwg
دانلود,نقشه اتوکد اجرایی پله فرار فلزی ,dwg
دانلود,نقشه اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج,dwg
دانلود, نقشه اتوکد پله فلزی ملوانی,dwg
دانلود, طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی,dwg
دانلود,نقشه اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی,dwg
دانلود, بزرگنمایی اتوکد راه پله با دو طبقه بهمراه سازه,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرایی راه پله با نرده,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار ,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد مهارهای قائم تیغه های داخلی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای مهارهای قائم دیوارهای داخلی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اتصال ستون فلزی به دیوار فلزی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای اتصال دیوار آجری به ستون,dwg
دانلود,دتايل اتوکد کف پنجره فلزی دیوار 22 سانتی,dwg
دانلود,دتايل اجرایی اتوکد کف پنجره سنگی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی 22 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره فلزی 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی ,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 807
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 1006 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی

توضیحات:
دانلود طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی، نقشه طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی , جزییات طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی , detail ،دتایل طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی , معماري دانلود , اتوکد طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی ، ، dwg, ,cad , جزييات فاز2 detail. , نقشه دتایل طرح سه بعدی اتوکد پله فرا,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه,dwg
دانلود,نقشه اتوکد اجرایی پله فرار فلزی ,dwg
دانلود,نقشه اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج,dwg
دانلود, نقشه اتوکد پله فلزی ملوانی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی,dwg
دانلود,نقشه اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی,dwg
دانلود, بزرگنمایی اتوکد راه پله با دو طبقه بهمراه سازه,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرایی راه پله با نرده,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار ,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد مهارهای قائم تیغه های داخلی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای مهارهای قائم دیوارهای داخلی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اتصال ستون فلزی به دیوار فلزی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای اتصال دیوار آجری به ستون,dwg
دانلود,دتايل اتوکد کف پنجره فلزی دیوار 22 سانتی,dwg
دانلود,دتايل اجرایی اتوکد کف پنجره سنگی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی 22 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره فلزی 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی ,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, نقشه اتوکد پله فلزی ملوانی,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 44 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود نقشه اتوکد پله فلزی ملوانی

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد پله فلزی ملوانی

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود اتوکد پله فلزی ملوانی، نقشه اتوکد پله فلزی ملوانی , جزییات اتوکد پله فلزی ملوانی , detail ،دتایل اتوکد پله فلزی ملوانی , معماري دانلود , اتوکد اتوکد پله فلزی ملوانی ، ، dwg, ,cad , جزييات فاز2 detail. , نقشه دتایل اتوکد پله فلزی ملوانی ،دتایل اتوکد پله فلزی ملوانی , فاز 2 , رايگان,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه,dwg
دانلود,نقشه اتوکد اجرایی پله فرار فلزی ,dwg
دانلود,نقشه اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج,dwg
دانلود, طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی,dwg
دانلود,نقشه اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی,dwg
دانلود, بزرگنمایی اتوکد راه پله با دو طبقه بهمراه سازه,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرایی راه پله با نرده,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار ,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد مهارهای قائم تیغه های داخلی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای مهارهای قائم دیوارهای داخلی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اتصال ستون فلزی به دیوار فلزی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای اتصال دیوار آجری به ستون,dwg
دانلود,دتايل اتوکد کف پنجره فلزی دیوار 22 سانتی,dwg
دانلود,دتايل اجرایی اتوکد کف پنجره سنگی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی 22 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره فلزی 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی ,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 1147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 101 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود دتايل اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج

توضیحات:
دانلود دتايل اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج، نقشه اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج , جزییات اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج , detail ،دتایل اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج , معماري دانلود , اتوکد اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج ، ، dwg, ,cad , جزييات فاز2 detail. , نقشه دتایل اتوکد اجرای پله فرار,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه,dwg
دانلود,نقشه اتوکد اجرایی پله فرار فلزی ,dwg
دانلود,نقشه اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال,dwg
دانلود, نقشه اتوکد پله فلزی ملوانی,dwg
دانلود, طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی,dwg
دانلود,نقشه اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی,dwg
دانلود, بزرگنمایی اتوکد راه پله با دو طبقه بهمراه سازه,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرایی راه پله با نرده,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار ,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد مهارهای قائم تیغه های داخلی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای مهارهای قائم دیوارهای داخلی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اتصال ستون فلزی به دیوار فلزی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای اتصال دیوار آجری به ستون,dwg
دانلود,دتايل اتوکد کف پنجره فلزی دیوار 22 سانتی,dwg
دانلود,دتايل اجرایی اتوکد کف پنجره سنگی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی 22 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره فلزی 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی ,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 791
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,نقشه اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 23 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود نقشه اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال، نقشه اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال , جزییات اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال , detail ،دتایل اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال , معماري دانلود , اتوکد اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال ، ، dwg, ,cad , جزييات فاز2 detail. , نق,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه,dwg
دانلود,نقشه اتوکد اجرایی پله فرار فلزی ,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج,dwg
دانلود, نقشه اتوکد پله فلزی ملوانی,dwg
دانلود, طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی,dwg
دانلود,نقشه اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی,dwg
دانلود, بزرگنمایی اتوکد راه پله با دو طبقه بهمراه سازه,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرایی راه پله با نرده,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار ,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد مهارهای قائم تیغه های داخلی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای مهارهای قائم دیوارهای داخلی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اتصال ستون فلزی به دیوار فلزی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای اتصال دیوار آجری به ستون,dwg
دانلود,دتايل اتوکد کف پنجره فلزی دیوار 22 سانتی,dwg
دانلود,دتايل اجرایی اتوکد کف پنجره سنگی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی 22 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره فلزی 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی ,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,نقشه اتوکد اجرایی پله فرار فلزی ,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 43 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود نقشه اتوکد اجرایی پله فرار فلزی

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد اجرایی پله فرار فلزی - جزییات فنی معماری پله فرار فلزی

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود اتوکد اجرایی پله فرار فلزی، نقشه اتوکد اجرایی پله فرار فلزی , جزییات اتوکد اجرایی پله فرار فلزی , detail ،دتایل اتوکد اجرایی پله فرار فلزی , معماري دانلود , اتوکد اتوکد اجرایی پله فرار فلزی ، ، dwg, ,cad , جزييات فاز2 detail. , نقشه دتایل اتوکد اجرایی پله فرار فلزی ،دتایل اتوکد اجرایی پله,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه,dwg
دانلود,نقشه اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج,dwg
دانلود, نقشه اتوکد پله فلزی ملوانی,dwg
دانلود, طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی,dwg
دانلود,نقشه اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی,dwg
دانلود, بزرگنمایی اتوکد راه پله با دو طبقه بهمراه سازه,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرایی راه پله با نرده,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار ,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد مهارهای قائم تیغه های داخلی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای مهارهای قائم دیوارهای داخلی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اتصال ستون فلزی به دیوار فلزی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای اتصال دیوار آجری به ستون,dwg
دانلود,دتايل اتوکد کف پنجره فلزی دیوار 22 سانتی,dwg
دانلود,دتايل اجرایی اتوکد کف پنجره سنگی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی 22 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره فلزی 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی ,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 1552
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 3872 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه

توضیحات:
دانلود فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه، نقشه فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه , جزییات فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه , detail ،دتایل فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه , معماري دانلود , اتوکد فلو دیاگرام اتوکد اجرای بویلر در موتورخانه ، ، dwg, ,cad , جزييا,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,نقشه اتوکد اجرایی پله فرار فلزی ,dwg
دانلود,نقشه اتوکد معماری پله گرد ،پله مدور اسپیرال,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله فرار اضطراری برج,dwg
دانلود, نقشه اتوکد پله فلزی ملوانی,dwg
دانلود, طرح سه بعدی اتوکد پله فرار فلزی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای پله بتنی و نرده فلزی,dwg
دانلود,نقشه اتوکد پله سه بازو m شکل ، پله کاخی,dwg
دانلود, بزرگنمایی اتوکد راه پله با دو طبقه بهمراه سازه,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرایی راه پله با نرده,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار ,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اجرای شناژ قائم دیوار 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد مهارهای قائم تیغه های داخلی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای مهارهای قائم دیوارهای داخلی,dwg
دانلود,دتايل اتوکد اتصال ستون فلزی به دیوار فلزی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای اتصال دیوار آجری به ستون,dwg
دانلود,دتايل اتوکد کف پنجره فلزی دیوار 22 سانتی,dwg
دانلود,دتايل اجرایی اتوکد کف پنجره سنگی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی 22 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره فلزی 35 سانتی,dwg
دانلود, دتايل اتوکد اجرای کف پنجره بتنی ,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, نقشه اتوکد معماری اداره نقشه برداری و هواشناسی,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فابل طبق تصویر نمونه   قیمت: 6000 تومان   حجم فایل: 4469 kb  تعدادمشاهده  1  


نقشه اتوکد معماری اداره نقشه برداری و هواشناسی

توضیحات:
نقشه اتوکد معماری اداره نقشه برداری و هواشناسی - با هلی برد هوایی ، دانلود نقشه اتوکد معماری اداره نقشه برداری و هواشناسی ، این فایل کامل با موضوع اداره نقشه برداری و هواشناسی شامل سایت پلان اداره نقشه برداری و هواشناسی ، پلانها مبلمان طبقات اداره نقشه برداری و هواشناسی ، نماهای معماری اداره نقشه برداری و هواشناسی ، و ... می باشد ، طراحی و معماری اداره نقشه برداری و هواشناسی طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این اداره نقشه برداری و هواشناسی یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد - همچنین این پروژه اداره نقشه برداری و هواشناسی دارای نامگذاری و نوشته ها بصورت غیر فارسی است که توسط گوگل ترانسلیت قابل ترجمه است که امید است این پروژه در راستای کارهای علمی شما مثمر ثمر باشد

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری اداره نقشه برداری و هواشناسی, طراحي , پلان معماری اداره نقشه برداری و هواشناسی, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری اداره نقشه برداری و هواشناسی، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری اداره نقشه برداری و هواشناسی, نماي , نقشه معماری اداره نقشه برداری و هواشناسیکانسبت , ايده, پروژه, دتا,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, نقشه های اتوکد معماری ساختمان شهرداری ,dwg
دانلود,طراحی مرکز پليس یگان ویژه,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان شرکت معماری ,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان يک طبقه اداري به همراه رندر ,dwg
دانلود طراحي تري دي مکس اتاق اداري ,3dmax
دانلود فایل اتوکد ساختمان 10 طبقه اداري ,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان بزرگ و مدرن اداري ,dwg
دانلود فایل شرکت با جزييات کامل ,dwg
دانلود فایل طراحي ساختمان بزرگ و مدرن اداري ,dwg
دانلود, پلان های اتوکد طراحی و معماری شعبه بانک,dwg
دانلود فایل طراحي ساختمان اداري شهرداري با پلان ساده ,dwg
دانلود نقشه های اتوکد فاز2 طراحی ساختمان مرکزی بانک
دانلود, پروژه اتوکد مجتمع اداری تجاری خدماتی تفریحی,dwg
دانلود پروژه اتوکد طراحی مرکز اداری و تجاری شامل نقشه های اتوکد – رندر – پاورپوینت
دانلود پلانهای اتوکد اداری شرکت معماری
دانلود پروژه اتوکد طراحی ساختمان شهرداری شامل نقشه های اتوکد، رندر، پوستر و PSD
دانلود ,پروژه اتوکد طراحی برج اداری با پلان گرد - اجرایی,dwg
دانلود , پروژه اتوکد طراحی ساختمان اداری تجاری 1,dwg
دانلود , پروژه و نقشه های اتوکد طراحی دفتر معماری ,dwg
دانلود , پروژه اتوکد طراحی ساختمان اداری تجاری,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,نقشه اتوکد معماری فرودگاه ، نقشه ترمينال هوايی,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصوویر نمونه   قیمت: 7500 تومان   حجم فایل: 13721 kb  تعدادمشاهده  1  


نقشه اتوکد معماری فرودگاه ، نقشه ترمينال هوايی

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری فرودگاه ، نقشه ترمینال هوایی ، دانلود نقشه اتوکد معماری فرودگاه ، این فایل کامل با موضوع فرودگاه شامل سایت پلان فرودگاه ، پلانها مبلمان طبقات فرودگاه ، نماهای معماری فرودگاه ، مقاطع فرودگاه و ... می باشد ، طراحی و معماری فرودگاه طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این فرودگاه یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد -

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری فرودگاه ، نقشه ترمينال هوايی, طراحي , پلان معماری فرودگاه ، نقشه ترمينال هوايی, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری فرودگاه ، نقشه ترمينال هوايی، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری فرودگاه ، نقشه ترمينال هوايی, نماي , نقشه معماری فرودگاه ، نقشه ترمينال هوايیکانسبت , ايده, پروژه, دتا,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود ,نقشه اتوکد معماری فرودگاه محلی,dwg
دانلود,پلان اتوکد طراحی معماری فرودگاه مسافری,dwg
دانلود, پلان و دیاگرام اتوکد طراحی فرودگاه,dwg
دانلود, پروژه معماری اتوکد طراحی فرودگاه مسافربری ,dwg
دانلود پکیج مجموعه 20 نمونه پلان فرودگاه - ترمینال مسافربری هوایی
دانلود , رایگان اتوکد طرح ترمینال هوایی ، هواپیما, dwg
پروژه طراحی ایستگاه قطار ،پایانه راه اهن همراه با رندر های ۳max
پروژه طراحی معماری فرودگاه همراه با رندر های ۳max
دانلود , فایل پروژه 3 بعدی فرودگاه,-با فرمت skp
دانلود , پروژه 3 بعدی اسکیچاپ فرودگاه -با فرمت skp
دانلود , پروژه 3 بعدی فرودگاه-با فرمت skp
دانلود ,پروژه کامل فرودگاه-dwg
دانلود پلان معماری پاركینگ طبقاتی- dwg
دانلود پلان اشیانه فرودگاه - dwg
دانلود , پلان های کامل فرودگاه-dwg
دانلود رایگان پلان آشیانه هواپیما
دانلود رایگان پلان پارکینگ طبقاتی
دانلود رایگان پلان ترمینال (پایانه مسافربری) DWG
پروژه اتوکد طرح پایانه اتوبوس
دانلود پلان فرودگاه مسافربری


:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود ,نقشه اتوکد معماری فرودگاه محلی,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصوویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 4719 kb  تعدادمشاهده  4  


دانلود نقشه اتوکد معماری فرودگاه محلی

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری فرودگاه کوچک محلی - دانلود نقشه اتوکد معماری فرودگاه محلی، این فایل کامل با موضوع فرودگاه محلی شامل سایت پلان فرودگاه محلی، پلانها مبلمان طبقات فرودگاه محلی، نماهای معماری فرودگاه محلی، مقاطع فرودگاه محلی و ... می باشد ، طراحی و معماری فرودگاه محلی طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این فرودگاه محلی یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری فرودگاه محلی, طراحي , پلان معماری فرودگاه محلی, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری فرودگاه محلی، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری فرودگاه محلی, نماي , نقشه معماری فرودگاه محلیکانسبت , ايده, پروژه, دتايل معماری فرودگاه محلی, جزييات detail. , نقشه معماری فرودگاه محلی, اسکيس معم,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,نقشه اتوکد معماری فرودگاه ، نقشه ترمينال هوايی,dwg
دانلود,پلان اتوکد طراحی معماری فرودگاه مسافری,dwg
دانلود, پلان و دیاگرام اتوکد طراحی فرودگاه,dwg
دانلود, پروژه معماری اتوکد طراحی فرودگاه مسافربری ,dwg
دانلود پکیج مجموعه 20 نمونه پلان فرودگاه - ترمینال مسافربری هوایی
دانلود , رایگان اتوکد طرح ترمینال هوایی ، هواپیما, dwg
پروژه طراحی ایستگاه قطار ،پایانه راه اهن همراه با رندر های ۳max
پروژه طراحی معماری فرودگاه همراه با رندر های ۳max
دانلود , فایل پروژه 3 بعدی فرودگاه,-با فرمت skp
دانلود , پروژه 3 بعدی اسکیچاپ فرودگاه -با فرمت skp
دانلود , پروژه 3 بعدی فرودگاه-با فرمت skp
دانلود ,پروژه کامل فرودگاه-dwg
دانلود پلان معماری پاركینگ طبقاتی- dwg
دانلود پلان اشیانه فرودگاه - dwg
دانلود , پلان های کامل فرودگاه-dwg
دانلود رایگان پلان آشیانه هواپیما
دانلود رایگان پلان پارکینگ طبقاتی
دانلود رایگان پلان ترمینال (پایانه مسافربری) DWG
پروژه اتوکد طرح پایانه اتوبوس
دانلود پلان فرودگاه مسافربری


:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,نقشه اتوکد معماری دیسکو کارائوکه, dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 702 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود نقشه اتوکد معماری دیسکو کارائوکه

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری دیسکو کارائوکه - این فضا دارای فضاهای خوانندگی برای افراد آماتور است ، دانلود نقشه اتوکد معماری دیسکو کارائوکه ، این فایل کامل با موضوع دیسکو کارائوکه شامل سایت پلان دیسکو کارائوکه ، پلانها مبلمان طبقات دیسکو کارائوکه ، نماهای معماری دیسکو کارائوکه ، مقاطع دیسکو کارائوکه و ... می باشد ، طراحی و معماری دیسکو کارائوکه طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این دیسکو کارائوکه یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد -

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری دیسکو کارائوکه, طراحي , پلان معماری دیسکو کارائوکه, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری دیسکو کارائوکه، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری دیسکو کارائوکه, نماي , نقشه معماری دیسکو کارائوکهکانسبت , ايده, پروژه, دتايل معماری دیسکو کارائوکه, جزييات detail. , نقشه معماری دیسکو کارائو,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, نقشه اتوکد معماری استبل و مرکز نگهداری اسب, dwg
دانلود بررسی پلان روستا همراه با جزئیات اجرایی
دانلود بررسی فایل اتوکد مبلمان خانه
دانلود فایل اتوکد پل روگذر از رودخانه ,dwg
دانلود,پلان اتوکد مرکز پرورش ماهی و آبزیان دریایی,dwg
دانلود فایل اتوکد سوله با کاربري هاي مختلف,dwg
دانلود فایل اتوکد پلان خانه 3خوابه با نقشه هاي تاسيسات برق ,dwg
دانلود فایل اتوکد طراحي مجتمع مسکوني و تجاري ,dwg
دانلود فایل اتوکد خانه مسکوني دوبلکس با طبقه همکف پيلوت در متراژ 9 در 9 متر با جزييات کامل اجرايي و پلان برقي و لوله کشي ,dwg
دانلود, پروژه اتوکد طراحی کیوسک نگهبانی با جزییات,dwg
دانلود فایل مجموعه 90 طرح شيت بندي دستي با کيفيت ,jpg
دانلود فایل اتوکد 3مدل نما براي يک خانه مسکوني 2 طبقه,dwg
دانلود فایل اتوکد پارکينگ طبقاتي با جزييات و طرح نماي مدرن ,dwg
دانلود فایل اتوکد پلان سالن نگهداري و شير دوشي از دام ,dwg
دانلود فایل اتوکد فروشگاه بزرگ زنجيره اي ,dwg
دانلود فایل اتوکد 2بعدي و 3بعدي پل عابر پياده ,dwg
دانلود فایل اتوکد سرويس عمومي ,dwg
دانلود فایل اتوکد انبار بزرگ ,dwg
دانلود فایل اتوکد خوابگاه دانشجويي 10 طبقه ,dwg
دانلود فایل اتوکد کامل مهدکودک ,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, نقشه های اتوکد معماری هتل 5 ستاره توریستی,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 7500 تومان   حجم فایل: 15372 kb  تعدادمشاهده  1  


نقشه های اتوکد معماری هتل 5 ستاره توریستی

توضیحات:
نقشه های اتوکد معماری هتل 5 ستاره توریستی - دانلود نقشه اتوکد معماری هتل 5 ستاره ، این فایل کامل با موضوع هتل 5 ستاره شامل سایت پلان هتل 5 ستاره ، پلانها مبلمان طبقات هتل 5 ستاره ، مقاطع هتل 5 ستاره و ... می باشد ، طراحی و معماری هتل 5 ستاره طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این هتل 5 ستاره یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری هتل 5 ستاره توریستی, طراحي , پلان معماری هتل 5 ستاره توریستی, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری هتل 5 ستاره توریستی، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری هتل 5 ستاره توریستی, نماي , نقشه معماری هتل 5 ستاره توریستیکانسبت , ايده, پروژه, دتايل معماری هتل 5 ستاره توریستی, جزييات detai,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, نقشه اتوکد معماری هتل و مهمانسرای گردشگری,dwg
دانلود, پلان اتوکد معماری مجتمع چند منظوره توریستی اقامتی,dwg
دانلود,پلانهای اتوکد معماری هتل 5 ستاره توریستی,dwg
دانلود,طرح سه بعدی اتوکدی هتل سه ستاره,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری هتل 5 ستاره گردشگری,dwg
دانلود,پلانهای اتوکد معماری هتل 5 ستاره ,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری هتل مدرن,dwg
دانلود, فایل اتوکد نقشه های خوابگاه دانشجویی,dwg
دانلود بررسی نقشه اتوکدی طراحی پلان هتل
پروژه طراحی مجموعه آب درمانی و هیدروتراپی به همراه رندرها
دانلود فایل اتوکد هتل 6 طيقه به همراه رندر ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل مدرن همراه برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد اقامتگاه بین راهی (مسافرخانه سنتی) ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجموعه اقامتي و تفريحي کنار ساحل به همراه رندر ,dwg
دانلود فایل اتوکدمجتمع هتل توريستي و تفريحي به همراه رندر و پرسپکتيو ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل 5 ستاره با امکانات کامل به همراه پرسپکتيو ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل به همراه شيت هاي اتوکدي پلان محور ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل به همراه نما و برش جزييات ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل 9 طبقه با امکانات کامل و رندر 3بعدي ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل 4 طبقه به همراه ديتيل اجرايي ,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, نقشه اتوکد معماری هتل و مهمانسرای گردشگری,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 295 kb  تعدادمشاهده  1  


نقشه اتوکد معماری هتل و مهمانسرای گردشگری

توضیحات:
نقشه اتوکد معماری هتل و مهمانسرای گردشگری -دانلود نقشه اتوکد معماری مهمانسرای گردشگری ، این فایل کامل با موضوع مهمانسرای گردشگری شامل سایت پلان مهمانسرای گردشگری ، پلانها مبلمان طبقات مهمانسرای گردشگری ، نماهای معماری مهمانسرای گردشگری ، مقاطع مهمانسرای گردشگری و ... می باشد ، طراحی و معماری مهمانسرای گردشگری طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این مهمانسرای گردشگری یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری هتل و مهمانسرای گردشگری, طراحي , پلان معماری هتل و مهمانسرای گردشگری, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری هتل و مهمانسرای گردشگری، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری هتل و مهمانسرای گردشگری, نماي , نقشه معماری هتل و مهمانسرای گردشگریکانسبت , ايده, پروژه, دتايل معماری هتل و مهمانسرا,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, نقشه های اتوکد معماری هتل 5 ستاره توریستی,dwg
دانلود, پلان اتوکد معماری مجتمع چند منظوره توریستی اقامتی,dwg
دانلود,پلانهای اتوکد معماری هتل 5 ستاره توریستی,dwg
دانلود,طرح سه بعدی اتوکدی هتل سه ستاره,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری هتل 5 ستاره گردشگری,dwg
دانلود,پلانهای اتوکد معماری هتل 5 ستاره ,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری هتل مدرن,dwg
دانلود, فایل اتوکد نقشه های خوابگاه دانشجویی,dwg
دانلود بررسی نقشه اتوکدی طراحی پلان هتل
پروژه طراحی مجموعه آب درمانی و هیدروتراپی به همراه رندرها
دانلود فایل اتوکد هتل 6 طيقه به همراه رندر ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل مدرن همراه برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد اقامتگاه بین راهی (مسافرخانه سنتی) ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجموعه اقامتي و تفريحي کنار ساحل به همراه رندر ,dwg
دانلود فایل اتوکدمجتمع هتل توريستي و تفريحي به همراه رندر و پرسپکتيو ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل 5 ستاره با امکانات کامل به همراه پرسپکتيو ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل به همراه شيت هاي اتوکدي پلان محور ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل به همراه نما و برش جزييات ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل 9 طبقه با امکانات کامل و رندر 3بعدي ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل 4 طبقه به همراه ديتيل اجرايي ,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,تری دی اتوکد معماری مسجد مدرن,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 759 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود تری دی اتوکد معماری مسجد مدرن

توضیحات:
دانلود تری دی اتوکد معماری مسجد مدرن- این فایل زیبا شامل طرح اتوکد قابل ویرایش مسجد مدرن می باشد

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری مسجد مدرن, طراحي , پلان معماری مسجد مدرن, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری مسجد مدرن، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری مسجد مدرن, نماي , نقشه معماری مسجد مدرنکانسبت , ايده, پروژه, دتايل معماری مسجد مدرن, جزييات detail. , نقشه معماری مسجد مدرن, اسکيس معماری مسجد مدرن, فاز 2 ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,نقشه اتوکد معماری مسجد سنتی,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری مسجد مدور,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری مجتمع مذهبی فرهنگی شهرک قدس ,dwg
دانلود,نقشه اتوکد معماری مسجد تک منار,dwg
دانلود,طرح سه بعدی اتوکد معماری مسجد,dwg
دانلود,نقشه اتوکد معماری مسجد ترکی استامبولی,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری مسجد مدرن ,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری مسجد بهمراه پرسپکتیو,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری مسجد و مرکز همايشهای مذهبی,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری مسجد در منطقه گرم و خشک,dwg
دانلود,نقشه اتوکد معماری مسجد در مالزی,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری مسجد - Mosqueد ,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری مسجد با سبک افریقایی,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری مسجد در منطقه مرطوب ,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری مسجد تک مناره ,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری مسجد و مرکز عبادت مسلمانان,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری مسجد طبقاتی در زمین محدود,dwg
دانلود, نقشه اتوکد نمای تاج محل و سه بعدی گنبد و منار,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری مسجد شش ضلعی,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری مسجد در مناطق بيابانی,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود,نقشه های اتوکد معماری مجتمع فرهنگی هنری,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 7000 تومان   حجم فایل: 7350 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود نقشه های اتوکد معماری مجتمع فرهنگی هنری

توضیحات:
دانلود نقشه های اتوکد معماری مجتمع فرهنگی هنری - دانلود نقشه اتوکد معماری مجتمع فرهنگی هنری ، این فایل کامل با موضوع مجتمع فرهنگی هنری شامل سایت پلان مجتمع فرهنگی هنری ، پلانها مبلمان طبقات مجتمع فرهنگی هنری ، نماهای معماری مجتمع فرهنگی هنری ، مقاطع مجتمع فرهنگی هنری و پرسپکتیو و ... می باشد ، طراحی و معماری مجتمع فرهنگی هنری طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این مجتمع فرهنگی هنری یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری مجتمع فرهنگی هنری, طراحي , پلان معماری مجتمع فرهنگی هنری, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری مجتمع فرهنگی هنری، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری مجتمع فرهنگی هنری, نماي , نقشه معماری مجتمع فرهنگی هنریکانسبت , ايده, پروژه, دتايل معماری مجتمع فرهنگی هنری, جزييات detail. , نقشه م,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود ,فایل نقشه های اتوکدی طراحی فرهنگسرا,dwg
دانلود بررسی اتوکد سایت پلان پارک تفریحی
دانلود,طراحی فرهنگسرا ,dwg
دانلود,طراحی پارک فرهنگی آموزشی و تفريحی,dwg
دانلود فایل اتوکد فرهنگسراي اسلامي ,dwg
دانلود فایل اتوکد سالن اجتماعات و مرکز فرهنگي ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز بزرگ فرهنگي ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز فرهنگي (فرهنگسرا) ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز فرهنگي با امکانات آموزشي و نمايشي ,dwg
دانلود فایل اتوکد طراحي خانه فرهنگ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز فرهنگي ,dwg
نقشه های فاز 2 طراحی فرهنگسرا
دانلود فایل اتوکد طراحي خانه فرهنگ ,dwg
دانلود,اتوکد مجموعه فرهنگسرا ,dwg
دانلود,اتوکد طراحی ساختمان فرهنگسرا ,dwg
دانلود,اتوکد طراحی فرهنگسرا ,dwg
دانلود,اتوکد طراحی مجموعه فرهنگی و تفریحی,dwg
دانلود,طراحی فرهنگسرا,dwg
دانلود,طراحی مرکز فرهنگی و اجتماعی,dwg
دانلود ,پلان اتوکد طراحی فرهنگسرای مدرن,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : safa
دانلود, نقشه های اتوکد معماری ساختمان شهرداری ,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فابل طبق تصویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 4259 kb  تعدادمشاهده  1  


دانلود نقشه های اتوکد معماری ساختمان شهرداری

توضیحات:
دانلود نقشه های اتوکد معماری ساختمان شهرداری - دانلود نقشه اتوکد معماری ساختمان شهرداری ، این فایل کامل با موضوع ساختمان شهرداری شامل ، پلانها مبلمان طبقات ساختمان شهرداری ، نماهای معماری ساختمان شهرداری ، مقاطع ساختمان شهرداری و ... می باشد ، طراحی و معماری ساختمان شهرداری طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این ساختمان شهرداری یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد -

توجه : کاربر گرامی شما می توانيد با افزودن اين محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصوير نمونه دانلود بفرماييد يا با عضويت در سايت و خريد اشتراک بصورت حجمی اين نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فايل ديگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نماييد .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری ساختمان شهرداری, طراحي , پلان معماری ساختمان شهرداری, طرح, معماري دانلود , اتوکد معماری ساختمان شهرداری، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری ساختمان شهرداری, نماي , نقشه معماری ساختمان شهرداریکانسبت , ايده, پروژه, دتايل معماری ساختمان شهرداری, جزييات detail. , نقشه معماری ساختما,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, نقشه اتوکد معماری اداره نقشه برداری و هواشناسی,dwg
دانلود,طراحی مرکز پليس یگان ویژه,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان شرکت معماری ,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان يک طبقه اداري به همراه رندر ,dwg
دانلود طراحي تري دي مکس اتاق اداري ,3dmax
دانلود فایل اتوکد ساختمان 10 طبقه اداري ,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان بزرگ و مدرن اداري ,dwg
دانلود فایل شرکت با جزييات کامل ,dwg
دانلود فایل طراحي ساختمان بزرگ و مدرن اداري ,dwg
دانلود, پلان های اتوکد طراحی و معماری شعبه بانک,dwg
دانلود فایل طراحي ساختمان اداري شهرداري با پلان ساده ,dwg
دانلود نقشه های اتوکد فاز2 طراحی ساختمان مرکزی بانک
دانلود, پروژه اتوکد مجتمع اداری تجاری خدماتی تفریحی,dwg
دانلود پروژه اتوکد طراحی مرکز اداری و تجاری شامل نقشه های اتوکد – رندر – پاورپوینت
دانلود پلانهای اتوکد اداری شرکت معماری
دانلود پروژه اتوکد طراحی ساختمان شهرداری شامل نقشه های اتوکد، رندر، پوستر و PSD
دانلود ,پروژه اتوکد طراحی برج اداری با پلان گرد - اجرایی,dwg
دانلود , پروژه اتوکد طراحی ساختمان اداری تجاری 1,dwg
دانلود , پروژه و نقشه های اتوکد طراحی دفتر معماری ,dwg
دانلود , پروژه اتوکد طراحی ساختمان اداری تجاری,dwg
 


:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()